Saturday, July 26, 2008

If only....


8 comments:

Amiene Rev said...

=.=" suicide? homicide? tension? scary? horror? thriller?

Anonymous said...

Suicide..

Kat tempat kera-kera berkeliaran. Eeiioouuu~

Amiene Rev said...

Oh... tahu-tahu...

dan angka 13.. itu.

Tapi kan saya tanya dekat budak-budak sana.

Tahu tak kisah tragis di blok tu...

Dia orang kata, tau.

Semua tahu ke?

Dia kata, semua tahu. Tapi dah biasa dah. Bilik tu pun dah jadi bilik TV...

Anonymous said...

Angka 11 rasanya, bukan 13

Amiene Rev said...

Eih..? Angka 11.

Tak silap saya... angka 11 tu diduduki siswa.

Sebab, saya pernah duduk di angka 11.

Dan, rata-rata siswi dari angka 13 mengakui kewujudan tragedi itu di angka 13...

Anonymous said...

Dulu siswi hinggap di situ..

Jangan biarkan diri anda diselubungi..misteri.. ;-p

Amiene Rev said...

Yup. Patut la bilik yang saya duduk itu hari, ada bintang-bintang berwarna hijau kalimantang di bumbungnya.

Malam-malam automatik bersinar-sinar.

Dan sekarang ini bintang-bintang itu menyala di bilik saya pula (bintang-bintang adik saya)

Rujuk entri: Klik

Anonymous said...

Oh, bintang-bintang Glow in the dark. Sangat menarik. Tapi kilauannya tak lama. 5 minit sudah hilang. ;-)